Tuesday, January 13, 2004

Vandaag de infosessie gehad. Was zeer zeker erg informatief. De eerste week vlieg ik met Barbel en daarna wordt Louis mijn vliegmaatje. Daar ben ik wel blij mee.
Er zijn voor ons businessclass tickets naar Singapore geboekt. Daar stappen we over op een vlucht naar Denpassar met een Premium Class ticket voor Garuda. Premium class betekent bij Garuda business class stoelen maar economy maaltijden. Ook prima dus. We komen in ieder geval niet geradbraakt aan omdat we uren lang met onze knieën tegen de stoel voor ons hebben gezeten.
Verder zijn we geïnformeerd over enkele cultuurverschillen voor wat betreft werkomstandigheden. Zo blijkt de API crew na de briefing te bidden. Uiteraard gaan we dat respecteren. Ik vind het wel leuk om juist dit soort dingen mee te mogen maken.
Ook boffen we met het hotel. We zitten in een 4,5 sterren hotel in Sanur.
http://www.bali-paradise.com/sanurparadiseplaza
Wat mij betreft stukken beter dan in het hele erge drukke Kuta waar de crew ook heel lang heeft gezeten. Sommigen vonden het echter jammer en hadden liever in Kuta (toeristisch, druk en één groot feestparadijs) gezeten. Gelukkig kosten ook de taxi's niet veel in Bali en is Kuta niet ver van Sanur.

Ik hoorde vandaag ook dat er al twee dames door hun vriend te huwelijk zijn gevraagd in Bali. Wat romantisch hé.

Na de sessie ben ik nog even afscheid gaan nemen bij Hennie. Gezellig samen koffie gedronken en de Wehkamp doorgesnuffeld want ik moet eigenlijk nog een tweede bikini hebben. Gelijk maar besteld dus. Nog even Bas lekker gezoend hoewel deze stoere kerel dat natuurlijk helemaal niet wil.

Vanavond maar eens beginnen met de koffer inpakken............................


No comments: