Saturday, January 17, 2004

Waarschijnlijk ga ik morgen of overmorgen naar een andere kamer.
Al deze bovenstaande belevenissen resulteerde in een slaapje van een uur of 10,11 en ik werd om 2 uur eens wakker. Ik ben gaan ontbijten met een club Sandwich aan het zwembad. mmmmmm.....het kon slechter.
Tjarko was toen zo aardig om even met mij een nieuwe lokale sim kaart te gaan kopen en deze voor mij te plaatsen. Ik hoor net via de Messenger van Ma dat zij mijn sms-je ontvangen hebben. Helaas heb ik nog niks terug gekregen maar ik ben nu een paar uurtjes van mijn kamer af dus wie weet wat er in de tussentijd is gebeurd. Volgende keer zal ik voor diegenenen die me willen sms-en het nummer hier neerzetten.
Nog even met collega's aan het zwembad gezeten en toen besloot ik dat ik het strand wilde zien en ben er lekker in mijn eentje op uit gegaan. Ik had al gezien dat het strand aan het einde van de weg naast het hotel lag. Voor het privestrand (sorry, maar tekentjes op letters werkt hier niet) moet je met het hotelbusje mee.
Ik had allemaal toeristen verwacht maar het hele strand was vol met indonesiers en ik voelde me wel een klein beetje opgelaten en vooral erg wit..........
Maar ik was gekomen om op het strand te zitten dus dat heb ik ook maar gedaan. Ik had ook nog heel graag even gezwommen maar ik zag alleen kinderen en mannen zwemmen en de vrouwen die het water ingingen deden dat geheel gekleed. Ik heb maar besloten om dat niet te doen.
Ik ben nog even het strand een stuk afgelopen en kwam langs allerlei luxe hotels. Zag ook af en toe een toerist nu.
Op de weg terug naar het hotel even dit internetcafe in gedoken om mijn weblog bij te werken en mijn mail te checken. Internetcafe is wel een erg groot woord hoor. Er staan hier drie oude computers met een erg klein scherm en ik ben al een keertje onbedoeld off line gegaan.
Morgen om 16.30 hebben we hier een briefing. Hoewel de eerste Taipei waar ik opstond gecancelled is blijk ik toch ingeroosterd te zijn. Barbel en ik gaan on top off mee met de Perth crew zodat we de service een beetje kunnen leren. Schijnt een hele nieuwe ervaring te zijn. Nou, we zullen het wel zien. We zitten in de cockpit aangezien de cabine vol is dus neem ik wel mijn camera mee om foto's te maken vanuit de cockpit van zowel Perth als Bali.
Heel veel groetjes iedereen............tot hoors!

No comments: