Thursday, February 05, 2004

Even een snelle update. Ik moet over een kwartiertje bij de kapper zijn.
Eindelijk regent het niet meer en schijnt de zon. Wat een geluk voor mij weer. Net nu mijn weekend is begonnen. Hopelijk schijnt de zon nog steeds als ik klaar ben bij de kapper zodat ik lekker kan gaan zonnen op het strand voor een uurtje ofzo. Langer leidt tot verbranding heb ik al ontdekt.

Vanochtend aan het ontbijt waren er hardnekkige geruchten dat vanavond de laatste Taipei er uit gaat. Er waren al eerder geruchten maar dit keer zijn ze wel erg overtuigend. Afwachten maar, ik hoor het wel.
Dan zitten we hier natuurlijk wel met een of twee koppetjes teveel. Dat zou op zich weer opgelost zijn als we over twee weken de nacht Aidelaide gaan doen, daar is namelijk sprake van maar ook dat is niet zeker, zoals zoveel hier.
In het ergste scenario moeten Mariette en Melanie terug naar huis en krijg ik het standby schema die nu door Mariette wordt gedaan.

Volgens Willem, die hier nu bij me zit, krijgen we zaterdag een nieuw plan vanuit Amsterdam.

Zo, nu ga ik snel naar de kapper. Toedeledoeki weer.

No comments: