Wednesday, February 18, 2004

H E L P !!!!!
Al mijn mail die verstuurd is tussen mijn laatste blog en nu ben ik kwijt. Ik zag in de gauwigheid nog dat Ma en Ginny me een mailtje hadden gestuurd. Wil iedereen die me wat gestuurd heeft het alsjeblieft opnieuw sturen.
Ik heb geen idee waarom het mis ging maar ik zal wel iets stoms hebben gedaan.


Het feest van Willem was geweldig. Maarten en ik zijn een uurtje eerder gegaan en hebben met behulp van het personeel de boel versierd.
Helaas regende en onweerde het heel erg hard. Gazebo ligt aan het strand en Willem had eigenlijk een soort van strandfeest voor ogen gehad. Dat ging natuurlijk niet door. Maar een echte steward(ess) weet onder elke omstandigheid een goed feest te maken. De bliksemflitsen boven zee zorgden trouwens voor een spectaculair effect.
Helaas was die ook in een van de huizen ingeslagen en is die ondanks de harde regen in de fik gegaan.
De rijsttafel was geweldig goed. De lekkerste gado gado die ik ooit geproefd heb.
We hadden voor Willem een boek over Balinese binnenhuisarchitectuur en een leren jack voor op de motor gekocht. Hij was er heel erg blij mee.
De kroon die Mariette voor hem had gemaakt van flightsafetykaarten heeft hij heel de avond gedragen.

Willem is ondertussen wel erg bekend in Gazebo en ze hadden voor hem een taart gemaakt met "Happy Birthday Crazy Captain" erop en een vliegtuig erbij. Hilariteit alom natuurlijk.

Vanmiddag komen er een paar Api-meiden naar het hotel en gaan we een beetje luieren en volleyballen aan het zwembad.
Ik wilde om een uur of 2 afspreken omdat de zon dan nog lekker schijnt en zij wilde om een uur of 4 afspreken omdat het dan niet zo warm meer was. Leuk cultuurverschilletje weer. Hoe laat ze nu eigenlijk komen weet ik niet maar ik zie het wel.

Vanavond belt Jan weer. Kijk er al naar uit.