Tuesday, February 17, 2004

Ik had te vroeg een hint gegeven op mijn weblog. Toen ik op mijn kamer kwam lag er een doos chocola, een fles wijn en een heel lief kaartje op mijn bed. Dat had Jan geregeld via Alfred. Toevallig gingen Charlie en Bhanu 's middags even wat bij hem eten en heeft hij het aan hun meegegeven.
Ik was natuurlijk hartstikke verrast en blij. De chocolaatjes zijn al half op. De wijn gaan we tijdens een meidenavond opdrinken hebben Barbel, Mariette en ik besloten.

Het feest 's avonds bij Gado Gado was best leuk maar kwam een beetje langzaam op gang met allerlei speeches en verlotingen van tickets. Gado Gado is wel erg mooi gesitueerd, pal aan het strand met grote spotlights op de branding. Romantischer kan bijna niet.
De hapjes waren ook niet verkeerd. Sushi! Jammie!
We hebben weer verbaasd staan kijken hoe ze er hier weer in slagen om met een feest als dit een hele horde mensen aan het werk te houden. Achter de bar zat bijvoorbeeld een meisje alle drankjes die werden geschonken te noteren. Dat houdt natuurlijk wel een beetje op als er een heleboel jongens haar eerst komen vertellen wat ze inschenken alvorens weer een volgende klant te helpen. Flessen tellen aan het einde van de avond zal wel geen optie geweest zijn.
Gelukkig hadden wij ons altijd charmante captain Willem bij, die natuurlijk wel weer wist te regelen dat wij onze drankjes vrij snel kregen.
Toen het feest op gang kwam moesten wij (Louis, Robbert en ik) al weer snel gaan omdat we toch de volgende dag moesten werken.

Vanavond heeft Willem ons uitgenodigd in Gazebo ter ere van zijn verjaardag.
Vanochtend aan het ontbijt had Neill geregeld dat hij een taartje met HappyB Birthday Willem er op kreeg.
We hebben al een stel leuke cadeau's voor hem gekocht en de balonnen liggen opgeblazen op mijn kamer vergezeld door slingers en banners met Happy Birthday erop. Mariette heeft alle benodigheden voor een verjaardagsmuts op haar kamer liggen. Ik heb zo'n gevoel dat het wel eens een gezellige avond kan worden.


No comments: