Saturday, February 07, 2004

Mijn lokale telefoonnummer vanuit Nederland: +6281338666821

Ik raak al aardig gewend. Ik heb al een bepaald ritme. Elke ochtend rond half negen aan het ontbijt, wanneer ik niet hoef te werken. Er zijn altijd wel collega's die ook aan het ontbijten zijn. Het is een soort van ontmoetingsplaats. Soms worden er afspraken gemaakt om wat te gaan doen. Daarna ga ik vaak naar de supermarkt voor boodschappen zoals drinkwater of voor het wegbrengen van mijn was, wat daar een stuk goedkoper is dan in het hotel.
Ze kennen mij (ons) daar dan ook al.
's Avonds meestal uit eten. Vaak met mijn maatje Louis, vaak ook met anderen van de crew of TD.

Vandaag weer een lui dagje gehad. Ik heb 's ochtends nog geprobeerd mijn mail te checken maar de verbinding was zo ontzettend sloom dat ik het al snel opgaf.
Marco van de TD belde of ik tijd had om met hem naar de kleermaker te gaan. Hij wilde graag advies van een vrouw. Zat ik dus voor de 3e keer in anderhalve week tijd bij de kleermaker Janoko in Kuta.

Daarna nog even aan het zwembad gelegen. Het zonnetje scheen lekker hoewel de dag met regen begonnen was is het toch heel de dag zonnig geweest. We lagen een beetje weg te zweten toen van het ene moment op de andere de hemel naar beneden kwam.
De regenbuien hier komen onverwacht en zijn over het algemeen niet mis. Een fikse nederlandse regenbui is er niks bij. Ik ben lekker in het zwembad gesprongen. Zwemmen in de regen, lekker hoor.

Vanavond uit eten in Arena, geen idee wat voor restaurant dat is maar volgens TD erg leuk. Over een minuut of 10 afgesproken dus ik ga maar weer eens. De komende twee dagen vlieg ik naar Perth dus even twee dagen radiostilte van deze kant.

No comments: