Friday, February 27, 2004

Reactie op de commentjes:
He Cynthia, leuk om ook hier wat van je te horen. Ik begrijp dat je jaloers bent maar hoop dat jullie ook wat leuke stopjes Brussel enzo mogen doen.

Lieve Rowan, ik ben niet meer lichtwit maar lichtbruin. Kon je maar gezellig even hier langskomen he. Ik mis jullie wel hoor.


Maris..................wanneer gaan we sporten? Ik wacht met smart op je mail. Nog niet ontvangen hoor.

He Marjolein, ga je van de zomer weer naar de Big Apple? Nu word ik echt jaloers! Iedereen die de site van Marjolein wil lezen moet even hier klikken. Het is mijn favoriete blog!

Robbert!!!!!!!!!!!!!! Ouwe Baliganger! Wat leuk dat je me ook gevonden hebt. Ik had Mirjam al om je emailadres gevraagd maar die ben ik weer kwijt geraakt. Wel blijven lezen he. Ik verwacht ook af en toe een comment van je hoor.

Hai Mark, hoe was je skivakantie. Jammer he dat je dit moet missen maar wie weet..............persoonlijk denk ik niet dat er een vervolg komt maar ja...........wie ben ik...........ik heb geen inside information en je weet maar nooit. Al een stopje Brussel gedaan?

RUPERT! Baik, baik. Kamu juga? Leuk man, dat je me gevonden hebt. Wat ben je toch een mazzelpik dat je weer in Sjarjah zat. Was vast niet zo leuk als toen met ons. Regen in de woestijn............dat maak je nooit meer mee.
Sama, sama en jij ook sampai jumpa

Verder heb ik vanmiddag nog met een zeker iemand zitten MSN-en en die klaagt dat hij weer niet op mijn blog staat. Maar ja...........ik zie ook geen commentjes van die iemand.
MIS JE.

No comments: