Wednesday, March 10, 2004

Niet veel bijzonders te melden vandaag. Vanochtend weer 2 uur in de sportschool het luie zweet eruit gewerkt en meer dan 700 calorieen verbrand. Damn I am good!

Eergisteren heeft Mo me nog even gebeld. Gezellig hoor, zo kleppen met je zus. Dan proef je weer even het leven thuis, dat ook niet slecht is.

De Perth was ontzettend gezellig. Ik stond achter met mijn twee grote vriendinnen, Grace en Diane.
Helaas gingen ze niet meer naar Adelaide omdat ze een Seoul hadden. Zag ze nog wel bij Operations waar ze gekke bekken naar me trokken tijdens hun briefing.
De Adelaide was een echte killer en toen we 's middags om 1 uur in het hotel kwamen gisteravond ben ik lekker gaan slapen en werd tot mijn grote schande pas vanochtend om 7 uur weer wakker.
Vanavond om 23.15 weer opnieuw melden voor de Adelaide en dan drie dagen om bij te komen. Nog twee keer een Perth en dan..................koffers pakken.
Langzamerhand komt het einde dichterbij. Ik probeer er niet teveel aan te denken want dan word ik nog een soort van weemoedig.
De geplande vertrektijd van 11 uur 's avonds (lokaal) wordt al door veel mensen betwijfeld. Nou ja, we zien het wel.
Ik hoop alleen dat er voor de crew die die zelfde dag naar Perth vliegen iets geregeld wordt. Anders zouden ze 36 uur hun bedje niet zien en dan hou ik nog geen eens rekening met vertragingen en ga uit van vertrek om 23.00 uur. Dat is pas een killer.

Ik ga nu nog even aan het zwembad hangen en dan een beetje voorslapen voor de Adelaide.

Wim, hartstikke leuk dat jij nou ook eens op mijn commentjes staat. Zouden die 2 1/2 maand opschieten voor mijn pensioen, denk je?

No comments: