Monday, March 22, 2004

Nog een paar uur te gaan als het goed is. Gisteren waren er onduidelijkheden en werd ons verteld dat er nog geen flying permits waren voor Indonesie en Iran. Vandaag schijnt dat toch weer opgelost te zijn en gaan we gewoon op tijd weg.
Gelukkig maar want Jan heeft zijn afspraken erop afgestemd, Mo heeft 's middags geen klanten aangenomen en dat zou dan toch heel vervelend zijn.
Bovendien wil ik iedereen die ik gemist heb graag zo snel mogelijk weer zien. Als je de stal eenmaal geroken hebt ben je niet meer te houden, toch?

Ome Frans en Maris, nog bedankt voor jullie laatste commentjes en bedankt voor het compliment. Volgens mijn moeder heb ik ooit op school een 20 gekregen voor een opstel maar ik moet eerlijk zeggen dat er collega's met een betere schrijfstijl zijn. Klik hier maar eens.

No comments: