Monday, March 15, 2004

Vandaag weer een Perth gedaan. Gelukkig vloog ik met "mijn" crew. Diane, Grace, Miriya en Indiria. Tot voor kort vlogen Louis en ik bijna alleen met hun en dan bouw je toch een band op.
Van Diane hadden we allemaal een sleutelhanger uit Melbourne gekregen maar vandaag kreeg ik van Grace een sleutelhanger die ze samen met haar vriend in Melbourne voor me heeft uitgezocht. Het is het woord FRIEND. Hoezo lief?
We hadden vandaag een Schotse mevrouw aan boord die een grote reis aan het maken is die ze eigenlijk met haar man zou maken. Alleen werd hij op een morgen niet wakker vertelde ze mij en Mariette terwijl ze mijn hand even vasthield, vastbesloten om niet te gaan huilen. Nou, bij mij zat er al een traantje in mijn rechter ooghoek.
Ze maakt deze reis nu met een vriendin. Ik heb haar verteld dat ik haar een hartstikke sterke vrouw vindt.
Ze heeft nog een foto van mij en Mariette gemaakt en ik één van haar en Mariette en die gaan we per email uitwisselen.
Vandaag ook met de meiden adressen en telefoonnummers uitgewisseld en afgesproken dat we contact via mail en sms blijven houden. Ik zal ze best een beetje gaan missen en zeker nog heel vaak aan ze terug denken.
Er zijn al aardig wat crewleden in hun hoofd druk bezig met het thuiskomen. Ik ook! Toch is het wel dubbel. Er zijn momenten dat ik stil sta bij de dingen in Bali die ik straks in Nederland zal missen maar er zijn nu toch steeds meer momenten dat ik denk aan wat ik mis van thuis. Niet in het minst doordat er thuis iemand is die ik heel erg mis. En ik kan ook niet wachten tot ik weer met mijn katten kan knuffelen of dat ze weer lekker bij me op bed liggen.
Zou Macho me nog overal volgen? En zal Chica 's nachts nog lekker tegen me aan komen liggen en zo heerlijk spinnen? Ja, tuurlijk wel.
Thuis zijn..........lekker lijkt me dat

No comments: