Monday, June 07, 2004

Ik ben mijn standby's eigenlijk wel lekker doorgekomen.
Dag 1 werd ik opgestuurd naar Maastricht met een stel onwijs gezellige collega's in een koffiemolen van KLM Exel.
Aldaar een minuut of 20 op de taxi gewacht maar dat gaf wel een vertrouwd gevoel.



Aangekomen in het hotel viel de crew uiteen in degenen die nog even in de stad wilden eten en diegenen die naar Char, het medium wilden kijken. En dat waren alleen Yvonne en ik. De meegenomen chips voor het dispatch drankje hebben we maar samen opgegeten.
Vroeg gaan slapen en de volgende dag getraind in de kelder van het hotel waar best wel redelijke faciliteiten staan. Nog even een zonnebankje, terug naar de kamer, maskertje op mijn gezicht, maskertje in mijn haar. Heerlijk tutteldagje zo.
Oh nee, we moeten ook nog werken dus snel, snel in het uniform gestapt en mijn gezicht er weer opgeverfd.
Via Rotterdam naar Tenerife. Onderweg de limburgse vlaai waar Patrick ons op trakteerde in plaats van beschuit met muisjes, opgepeuzeld.
Uit ons assortiment met luxe artikelen kochten wij voor deze nieuwe pappa de populaire beer.
Wat toepasselijk. Ook de beer die we aan boord verkopen bleek een kindje gekregen te hebben. Eén dezer dagen moet ik hem toch ook eens voor mezelf gaan kopen.
Aangekomen op Tenerife heb ik mijn plicht als goede purser zijnde niet verzaakt en heb ik de nieuwe dames laten zien waar je goedkoop aan drank, make-up en parfum kunt komen op Tenerife. Natuurlijk zelf ook wat ingeslagen.

Uiteindelijk zijn we om 3 uur 's nachts geland en lag ik tegen de ochtend eens op mijn bedje.
Zondag een Adhocje Wenen dus ook niet echt al te lang weggeweest. Nu ga ik heerlijk genieten van mijn 3 dagen weekend.

No comments: