Tuesday, June 01, 2004

Vanochtend eindelijk weer eens gesport. In 60 minuten toch weer 622 calorietjes verbrand. Hopelijk vind ik deze week nog meer tijd om te gaan. De schema's van dit moment liegen er niet om.
Morgen ga ik weer een rondje Nederland doen. Eerst met de taxi naar Enschede (pluskut, excusez le mot maar hij is te leuk om te negeren, met dank aan een zekere captain) vervolgens naar Palma de Mallorca, terug naar Rotterdam Airport en vervolgens weer een taxi richting Amsterdam. Alles bij elkaar dus best een lange dag.
Daarna 4 dagen standby. Helaas allemaal overdag van 11 tot 7 enzo. Dus dat wordt weer mega huisarrest deze week.
Hopelijk vergeten ze dat ik standby sta bij crewcoördinatie maar ik vrees met grote vrezen. Het is nogal druk en ik begreep dat we momenteel niet genoeg personeel hebben.

No comments: