Friday, July 30, 2004

Eindelijk heb ik de tijd gevonden om de foto's van afgelopen dinsdag te downloaden.  Het valt ook niet mee om elke dag op het strand te liggen. Druk leven zo hoor.
Eerst even wat foto's van het etentje dat we vooraf met een man of 6 hadden in Gambrinus in Amsterdam.

Ja, je ziet het goed. Zelfs hier wordt er gescoubidoud. Het is besmettelijk!


Ook Mo aan het scoubidouen gekregen.
Over scoubidou gesproken, de touwtjes zijn in opspraak. Ze zouden teveel giftige weekmakers bevatten.


Tja, wat zal ik hiervan zeggen.......................


Vervolgens door naar de Brazillian Carnaval Party. Wij hadden ons niet zo goed aan het thema aangepast maar gelukkig zijn er nog mensen die wel de moeite nemen.





Bij Mo achter op de fiets terug naar huis. 


De rest van de foto's zal ik volgende week op de website van de flightcase party's zetten.
Ik ga mijn bed opzoeken. Welterusten!

No comments: