Sunday, July 11, 2004

Heerlijk zeg! Ik ben niet opgeroepen vanochtend. Stuk en ik hebben heerlijk uitgeslapen. Vannacht weer vanaf 2 uur standby tot 10 uur 's ochtends. Wie weet vergeten ze me wel weer. Ik hoorde dat het niet zo heel druk was.

Ik maak al grote vorderingen met mijn scoubidou technieken. Ik ken er al drie! Alleen het helicoptertje wil nog niet erg lukken. Zal ik toch weer de hulp van een passagier van rond de 10 jaar in moeten roepen. Ik stik ondertussen van de sleutelhangers maar ik heb maar één sleutelbos. Nou ja, twee eigenlijk. Eén privé en één van het werk.
Stuk vroeg vanochtend wat het nut was. Ha,ha, geen idee. Bezigheidstherapie. Het wordt bijna dwangmatig. Ik heb ondertussen diegenen die het geluk hebben bij mij voor te staan ook allemaal al aangestoken. Het schijnt toch iets heel verslavends te zijn.

No comments: