Monday, July 26, 2004

Ik heb nogal een roerige week achter de rug en heb mijn weblog wel een beetje verslonst. Nu ben ik met 14 dagen vrij weer in een wat rustiger vaarwater terecht gekomen en moet daar natuurlijk verandering in komen.

Op mijn laatste vlucht naar Bodrum is het eindelijk gebeurd. Ik heb mijn allereerste helicopter gescoubidoud. Ik heb weer een klein passagiertje zo gek gekregen mij wat meer scoubidou vaardigheden aan te leren. Ondertussen heb ik er wel een stuk of zes gemaakt. Met 2 weken vakantie heb ik natuurlijk weinig kans op het verbeteren van mijn scoubidoutechnieken. Dat wordt dus wel een helicoptertje of dertig. Het is een n.l. een echte verslaving geworden.
De vlucht naar Bodrum was gezellig, leuke passagiers, leuke crew, leuk verkocht. Prima toch. Op Bodrum zelf kreeg ik weer even het "Lost in Translation" gevoel. Ze praten wel engels maar ik versta er geen bal van. De perfecte afhandeling maakt veel goed.
Ik heb nog leuke foto's gemaakt maar heb weer problemen met uploaden. Misschien toch maar eens overstappen op een provider die niet gratis is.

De komende twee weken dus geen luchtvaartverhaaltjes maar ik denk dat ik genoeg te vertellen heb. Mijn weken zijn al weer aardig volgepland met als begin het feest in de NL in Amsterdam morgenavond. (22.00 tot 03.00) Uiteraard maak ik daar ook weer foto's en komen ze op de website.
Ik zie je daar?

 

No comments: