Saturday, August 07, 2004

Ik ben bang dat dit een saai blog gaat worden. Ik ben niet naar de gayparade gegaan. Geen zin. Mijn hoogste doel vandaag is het opruimen van mijn slaapkamerkastje en boodschappen doen.
Morgen weer eens vliegen. Ik hoor je denken, je had toch nog vakantie. Ja, klopt! Crewco belde of ik wilde bewilligen. Ik krijg 200% tijd inclusief rusttijd teruggeboekt op mijn eerstvolgende rooster. Dat houdt in: superlangweekend. Lijkt me ook wel lekker. Een minivakantie na mijn vakantie. Misschien kunnen we dan wel naar Dortmund.
Bovendien had ik wel weer eens zin in een vluchtje, zolang het maar niet 's ochtends onmogelijk vroeg is.


Ik mocht zelf kiezen dus dat kwam mooi uit. Even naar Girona, via Rotterdam Airport.
Nou, ik ga weer verder met mijn kastje, wie weet wat ik allemaal nog voor leuks vind.

No comments: