Saturday, August 21, 2004

Ik was netjes op tijd naar bed gegaan. Midden in de nacht gaat mijn wekker..........huh...........wat.....he?.........oh nee, dat is de telefoon.
"Lisette, je vlucht is 6 uur vertraagd, je mag nu om half twaalf intekenen".
Het is 03.13 uur.
Vlug zet ik mijn wekker 6 uur verder, loop naar de keuken om wekker nummer 2 ook 6 uur verder te zetten en ga met een tevreden glimlach weer in bed liggen. 6 uur langer pitten, dat is niet gek zeg!
Maar dan ga je denken. De bbq waar je niet naar toe kan. De passagiers die 6 uur moeten wachten. Zijn ze op tijd op de hoogte gesteld? Hebben ze wat aangeboden gekregen? Zijn ze goed geïnformeerd? Allemaal factoren die het humeur van de passagier danig kunnen beïnvloeden.
Laten we maar hopen op het beste.
Ondertussen is de intekentijd veranderd naar 12.10 uur. Hoogste tijd om te gaan dus.
Jullie horen vanavond/vannacht wel hoe het afgelopen is. Duim voor me!

No comments: