Friday, August 27, 2004

Menno & Cynthia, van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning!

Ik ga zo weg. Hopelijk trekt de regen een beetje weg.
Straks gaan we met, ik denk de City Hopper, naar Zurich en vandaar met de taxi naar Mulhouse.
Morgenmiddag een vluchtje Heraklion doen vandaar uit, eindigend met Belgische passagiers in Brussel. Zondag in de namiddag worden we dan weer netjes naar huis gevlogen.
Dan nog maar één dag werken, wel een driehoek Griekenland maar dan..........heb ik er 7 dagen opzitten en mag ik drie dagen genieten van mijn weekend.
De eerste afspraak om koffie te gaan drinken is alweer gemaakt in de hal van ons gebouw en ik heb nog een heleboel dingen die ik ook wil doen zoals even naar mijn vader, even naar mijn zus, een dagje met mijn moeder spenderen, vriendin Mo bezoeken in Amsterdam, ff bij Hennie koffie drinken, lang broerlief etc., etc.
En dan wil ik ook nog sporten en een dag niets doen. Zou dit allemaal gaan lukken in drie dagen?
Anyway, ik moet vliegen (letterlijk en figuurlijk). Au revoir!

No comments: