Wednesday, August 11, 2004

Okay, ik heb mijn besluit genomen. Ik ga nog wel door met dit blog maar alleen nog maar met persoonlijke zaken. Dus geen luchtvaart meer.
Anders dan andere bloggers ben ik niet uitgenodigd voor een gesprek maar heb uiteraard wel vernomen dat deze gesprekken hebben plaatsgevonden.
De interpretatie van de regels die gesteld zijn over een blog liggen ook nogal uiteen.
Ik heb nogal wat reacties gekregen. Sommige erg goed bedoeld, sommige betuttelend.
Anyway, ik kan maar op één manier over mijn baan schrijven en dat is met erg groot enthousiasme. Ik heb altijd alleen maar goede bedoelingen gehad. Ik vind dat mijn collega's en ik heel trots mogen zijn op het produkt dat we neerzetten en dacht eigenlijk dat de verschillende blogs hier een (nog) grotere saamhorigheid zouden realiseren.
Ik heb geen zin om censuur op mezelf te moeten gaan toepassen. Ik doe het goed of ik doe het niet.

Vanaf nu dus alleen nog maar zaken over mijn privéleven. Voor velen voor jullie zal dat erg saai zijn om te lezen. Waarschijnlijk blijft alleen mijn moeder dit log nog lezen maar ach...............wie schrijft die blijft.

No comments: