Friday, August 20, 2004

Image Hosted by ImageShack.us

Vannacht werd ik wakker en was ik misselijk! Dat had vast niks te doen met de zenuwen over het naderend tandartsbezoek. Het feit dat ik niet kon eten van te voren ook niet hoor.
In ieder geval heb ik het nu wel achter de rug en voelt mijn kaak enigszins ontwricht. Ik heb er dan ook meer dan een half uur gezeten en in stilte aardig wat afgevloekt. Wat jammer nou dat ik zo'n aardige tandarts heb. Ik kan hem niet eens lekker haten.
Ik ben er in ieder geval voor een maand of 3 vanaf. Dan moet ik alweer op halfjaarlijkse controle.

Morgen om half 6 melden voor mijn Alicante dus moet eigenlijk een beetje vroeg naar bed.
's Avonds een bbq bij vrienden. Hopelijk werkt het weer een beetje mee. Ze hebben namelijk een hele mooie tuin aan de Rijn. Je hoort het water lekker kabbelen, je ziet boten en bootjes voorbij varen, heel relaxed allemaal.
Ik zal voor het slapen nog even tot de weergoden bidden. Wie weet helpt het wel.

No comments: