Sunday, August 01, 2004

Vanochtend voor het eerst naar de zwarte markt in Beverwijk geweest. Ik had geen idee dat het zo groot was. Ik keek mijn ogen uit.
Een computerhal, een factory-outlet, een oosterse hal en uiteindelijk nog de zwarte markt zelf en weet ik veel wat voor hallen nog meer. In ieder geval teveel om allemaal op één dag te bekijken.
Veel make-up ingeslagen, Lipfinity, Bourjois, etc. Dat scheelt soms meer dan de helft. De mascara die wij aan boord verkopen voor een euro of 11 is daar 6 euro, even ter vergelijking.
De oosterse hal deed me terug denken aan de Istanbul stop die wij jaren geleden hadden. Er hing daar precies dezelfde sfeer als in de bazaar daar.
Waar zijn die goede tijden gebleven? Zucht....................

Op de terugweg even mijn postvak geleegd en vakantieaanvraag gedaan. Oeps, dat moest vóór 1 augustus.
Ik denk dat er heel wat mensen een voor hun minder leuk bericht in hun postvak aantreffen. Het rookverbod gaat nu ook tijdens omdraaitijd gelden.
Ik hoor al een paar mensen vloeken. Of in ieder geval zuchten. Als ex-roker zit ik er zelf niet mee maar ik weet nog wel hoe chagrijnig ik er van kon worden als er geen tijd was om te roken tijdens het omdraaiproces.
Wel erg netjes van onze baas dat de Allen Car cursus wordt aangeboden. Ik ben erg benieuwd hoeveel mensen daar gebruik van gaan maken.
Ik ben zelf ooit 5 jaar geleden gestopt met behulp van zijn boek.


No comments: