Saturday, August 14, 2004

We hadden het al zo vaak tegen elkaar gezegd, Mo en ik, we moeten weer eens naar de Ikea. Afgelopen maandag was het dan eindelijk zover. Mijn ultieme "dagje uit bestemming" werd weer aangedaan.
Dit keer mijn hand echt heel goed op mijn portomonee gehouden want ik heb deze maand ook al een nieuwe camera aangeschaft, waar ik overigens wel superblij mee ben.
In het restaurant afgesproken waar we ff lekker konden bijkletsen onder het genot van een colaatje en een kopje koffie.
Daarna hebben we de kelder onveilig gemaakt. De kelder is het leukste, daar heb je de hebbedingetjes. En ook de kinderafdeling. Je zou weer even kind willen zijn. Dan kan je tenminste ongeneerd een sterrenhemel over je bed heen spannen of heerlijk kasteelvrouwe spelen in een mooie tent in de vorm van een kasteel. Het mooiste is dat je eerst door een tunnel moet kruipen voordat je in je tentje annex kasteel bent. Zoals altijd bij de Ikea ben ik weer reuze in mijn nopjes. Met veel moeite de hand op de knip gelaten en de schade bij de kassa viel reuze mee.
We konden ons nog wel een hete hond met een lichte cola permiteren.

Woensdag zijn mijn ouders langsgeweest en eindelijk is mijn nieuwe wasmachine netjes aangesloten. Uit de nieuwe wasbak zijn bijna alle lekken weg. Behalve eentje...............wordt vervolgd.

Gisteren Madrid gedaan en vandaag een ontzettend gezellig Bodrum. Morgen meer daarover.
Ga nu mijn nestje opzoeken.



No comments: