Monday, August 02, 2004



Ze staan er op! De foto's van het feest. Klik op bovenstaande banner om op de site te komen.

Net weer heerlijk gestept. Het was de laatste les van de basiscursus maar ik heb besloten hem nog een keer te gaan volgen. Lisette is geen natuurtalent. Maar ik vind het desondanks wel heel leuk om te doen, dus ik hou vol!

Ik was eigenlijk als een razende roelie mijn huisje op aan het ruimen want morgenmiddag komen vriendinnen Mo en Elma langs. 's Avonds een meidenavond hier bij mij in huis met een heuse nummeroloog/paragnost. Spannend!
Maar al dat opruimen is zo vermoeiend. Dacht dus eventjes een pauze te nemen met een kopje thee en een weblogje.
Resulterend in bovenstaand verhaal.

En nu gaat deze Razende Roelie verder met haar grootste hobby...........opruimen.

No comments: