Saturday, August 14, 2004

Zo, het heeft me even een paar uurtjes gekost maar er staan geen "verboden" foto's meer op mijn blog.
Hier en daar al "het verboden woord" verwijderd maar ik moet het nog eens allemaal nauwkeurig doornemen. Ik geloof dat Blogspot een search optie heeft, dus dat zou de boel wat vergemakkelijken maar ik ga nu eerst even zorgen dat ik vanavond met de buurman mee naar Scheveningen kan. We parkeren ergens buiten Scheveningen en fietsen dan verder.
In Scheveningen ontmoeten we Mo en gaan we hopelijk, als het weer meewerkt, genieten van het vuurwerk. Van de week zijn landen zoals Duitsland en Zweden al aan de beurt geweest. Nu dus de beurt aan China. Je zou er wat van verwachten met zo'n achtergrond. Ik hoop dat ze het waarmaken maar dat horen jullie nog wel.
Buurvrouw gaat nu even afspraak met Buurman vastleggen.

No comments: