Monday, September 27, 2004

De luchthaven van Pisa vandaag aangedaan. Weinig bijzonderheden die mijn trouwe lezers zullen boeien.
Nu heb ik twee hele dagen weekend en ga de eerste daarvan morgen weer bij mijn broertje in zijn nieuwe huis doorbrengen. Kanonnuh, wat moet daar nog veel gebeuren.
Ik had in eerste instantie dinsdag willen gaan maar ik kwam vandaag Suki tegen. Suki organiseert samen met Robert Feelgood feesten die je eigenlijk niet mag missen. Ik maak ook altijd foto's voor ze om deze vervolgens op een site te plaatsen.
Anyway, Suki vroeg dus of ik dinsdag nog kwam. Ik in mijn agenda kijken of ik vrij was................huh......wat.........deze dinsdag al? Ja dus!
Okay! Plannen omgooien dan maar weer. Broertje bellen of hij morgen ook wat voor me te doen had. Domme vraag natuurlijk aan iemand die net zijn halve huis afgebroken heeft en bezig is met de wederopbouw.
Dus dat wordt morgen weer aan de arbeid. Ach, arbeid adelt toch?

Nog even wat bijzonderheden over het feest. Dat vindt plaats in de NL in Amsterdam en is voor iedereen toegankelijk.
Het thema is tachtiger jaren, denk spandex, denk big hair, denk Wham, denk fluo etc, etc. Verkleed komen in het thema is leuk maar hoeft niet.
Entree 11 euro. Gratis cosmopolitan (het drankje, niet het blad), breakdance act, een 80's mystery guest een kado en de muziek van Robert Feelgood & Jayh Samson.
En? Heb je al zin in een feestje?

Het is trouwens goed mogelijk dat de flightcase party weer terug gaat naar de Sol, op veler verzoek. Dit uit betrouwbare bron (Suki dus).

No comments: