Thursday, September 02, 2004

Gisteren doorgebracht met zuslief. Eerst in de kappersstoel waar ze me eens goed onder handen heeft genomen. Vervolgens de stad in om materialen aan te schaffen voor haar "etalage". Ik had namelijk hele leuke ideetjes. Helaas.........de winkel waar we moesten zijn was gesloten. Vakantie!
En aangezien het al tegen zessen was had het ook geen zin nog naar een ander deel van de stad te racen. Volgende keer beter.



Na het eten nog even mee gegaan om te kijken waar haar paard tegenwoordig gestald staat. Erg gezellige boel daar.

Paarden hebben trouwens overeenkomsten met een stewardess. Mijn zus haar paard was flink verkouden en blijkbaar mag ook een paard dan niet werken.
Wat voor een paard inhoudt dat er alleen maar een beetje gestapt mag worden.

Morgenochtend om 07.30 melden voor een Malaga. Dus ga zo maar eens lekker mijn bedje opzoeken, denk ik.

No comments: