Tuesday, September 07, 2004

God, wat heb ik gelachen om de aflevering van Sex in the City waarbij één van de dames (Charlotte) gaat trouwen.
Het wordt een echte "Wedding from Hell".
Vlekken op de trouwjurk, een kapotte armband waarvan de parels door de kerk vliegen en de bruid die er over uitglijdt.
De speech van een dronken vriend eindigt in een beschuldiging aan het adres van een vriendin van de bruid die hem alleen maar voor de sex heeft gebruikt. Zo, daar zit je dan met je goede fatsoen tussen 200 bruiloftsgasten, ontkennen heeft geen zin, hihi.
De speech van een nuchtere vriendin verbrandt boven een kaars, etc. etc.
Geweldige aflevering! Als alle bruiloften zo waren wilde ik er echt geen één missen.

Maar goed even terug in de tijd en een beetje plaatjes kijken.

Zondag vertrokken vanaf onze internationale luchthaven "Rotterdam Airport".
Image Hosted by ImageShack.us


Kregen we nog een mooi militair schouwspel. Toch wel stoer hoor!

Image Hosted by ImageShack.us


Af en toe heeft het wel iets charmants zo'n kleine luchthaven. Je ziet alles wat er gebeurt in één oogopslag en de passagiers kunnen zich voordat ze instappen nog even omdraaien en zwaaien naar familie en vrienden op het panormadak.

Maandag (gisteren) een vluchtje naar Nice. Weer één groot toneelspel aan boord gezien. Naam van het stuk? "Zien jullie hoe belangrijk ik ben?"
Op de terugweg ook weer een heleboel belangrijke mensen die zich niet aan de aan boord geldende regels hoeven te houden. Dat is blijkbaar chique.
Gelukkig zitten er ook nog een heleboel lieve mensen aan boord maar ik hoop toch dat deze bestemming even wegblijft van mijn rooster.

Thuisgekomen wacht gelukkig altijd weer mijn Macho op me. Wat een lekker ding is het toch. Niet dan?

Image Hosted by ImageShack.us


En hij is ook zo lief. Hij helpt me altijd met het bed opmaken. Van de wal in de sloot, dat wel, maar het is toch lief bedoeld denk ik.
Hij denkt vast dat het handig is als hij tussen de lakens die ik in wil stoppen kruipt.

Image Hosted by ImageShack.us


No comments: