Friday, September 17, 2004

Verspreking van de dag:
"Wegens standaard veiligheidsvoorschriften zal de cabine verlichting worden gedimd. U vindt een leeslampje in uw hoofd."
Ik weer hoor! Volgens een van de meiden achterin heeft ook ooit een collega gezegd. "Wanneer u wilt lezen kunt u gebruik maken van uw hoofd." Ook een leuke!

Vandaag is er een irisscan bij mij gemaakt. Spannend hoor. Ik moest een nieuwe schipholpas hebben en aangezien er vanaf 2006 gebruik zal worden gemaakt van deze irisscan wordt iedereen die voor een nieuwe pas komt gelijk gescand.



Ik moest ook nog een ontzettend moeilijke apron test doen. Vragen als: "Een man vraagt u een pakje af te geven aan een vriend van hem achter de douane. Mag u dit doen?" waren wel zo'n beetje de moeilijkste. Ik had ze allemaal goed! Knap hé?

Ondertussen zit ik te vechten tegen de slaap. Tja, als je wekker om 2 uur 's nachts gaat is dat natuurlijk niet zo gek. Ik ga denk ik maar even een tukkie doen.


No comments: