Friday, October 22, 2004

Flight Safety ging okay, ondanks een korte nachtrust. Ik lag n.l. om 1 uur 's nachts nog klaarwakker! Ken je dat? Gruwelijk! (met dank aan de nieuwe DE reclame).
Ben net wel even op de bank in slaap gevallen en heerlijk gedroomd dat ik 99 procent gehaald heb op het flight safety examen.
Het was een leuke dag maar daar over morgen meer. Ik ga nu de wekker voor morgenochtend zetten. Malaga staat op het programma. Het is herfstvakantie dus het zal wel een drukke vlucht worden.
Oh ja, nog even vermelden dat ik een proefritje met de ATOS gemaakt heb. Leuke auto ook, zit lekker hoog dus veel overzicht maar van binnen vind ik de Picanto toch meer auto. De buitenkant komt wel een beetje overeen! Wat moet ik nu doen? En zal ik nog een proefrit in de FIAT maken en is het echt waar dat FIAT snel wat mankeert?

No comments: