Friday, October 08, 2004

Ik heb de twee laatste dagen uit de mooiste stad van Nederland mogen vertrekken. En er ook weer mogen landen. Rotterdam!
Vandaag was Oslo onze bestemming en hoewel de zweden de naam hebben wel wat alcohol naar binnen te kunnen werken weet ik vanaf vandaag dat je ook de Noren niet uit moet vlakken.
Nog aardig wat leuke foto's gemaakt maar die moeten even wachten tot morgen of overmorgen. Ben een beetje moe.
Ook wat langer blijven hangen dan de bedoeling was en niet eens in de crewroom maar op crew support office waar we met een CSO officer en nog twee andere pursers flink herinneringen ophaalden en niet meer bij kwamen van het lachen. Te gezellig om af te breken.
Vriendin Hennie is vandaag weer eens geslaagd met een 10 voor haar flight safety examen. Wat een studie hé. Het is mij nog nooit gelukt. Ik maak altijd wel één domme fout maar meestal wel meer, haha. Ach, zolang de 9 erin zit vind ik het goed.

No comments: