Friday, October 01, 2004

Okay, ik ben het weer kwijt! Mijn ritme. Vannacht om 00.10 op Amsterdam gearriveerd en omdat 12 uur later alweer mijn standby inging heb ik de crewroom vermeden. De crewroom verpest namelijk altijd je voornemen om gelijk naar huis te gaan omdat je daar veel te veel leuke mensen tegenkomt die je veel te lang niet gesproken hebt en je nog even dit aan moet vertellen en dat aan moet vragen. Voordat je het weet is er weer een uurtje voorbij. Ik ben dus na het legen van mijn postvak gelijk in mijn auto naar huis gesprongen alwaar ik snel mijn bedje indook.
En daar lig je dan! Je ogen dicht, in de hoop dat je lichaam dan gaat denken dat je slaapt en de daarbij behorende slaaptoestand in werking zet. Nee hoor, no such luck. Zo wakker als ik weet niet wat.
De wekker stond op half 12 want ik moest nog een blouse strijken voor het geval ik opgeroepen zou worden om 12 uur precies. En oh, wat had ik het moeilijk.
Uiteindelijk om 10 voor 12 mijn bed uitgegaan en snel een blouse gestreken. Nu (13.38) ben ik wel redelijk fit. Zo nog maar een kopje koffie om het zo te houden. En nu maar tot 20 uur wachten op dat ene telefoontje! "Lisette, we hebben je nodig voor een vluchtje..........."

Gister een vluchtje Berlijn gedaan, vanaf Rotterdam. Een uurtje vliegen dus als een gek dat gangpad in met je trolley en dan nog niet iedereen kunnen helpen. Niemand klaagde dus zullen ze het wel niet erg hebben gevonden.
Heel gezellig, ik vloog met Didimon, medeblogger en eigenaar van www.atcbox.com.
Dat moest op de digitale plaat worden vastgelegd. Uuuuuuh, we mogen toch niet in uniform op de foto? Hoe lossen we dat op? Zo, dus.
Image Hosted by ImageShack.us

Hieronder Berlin Airport by night. Wie is toch die man op het staartstuk van deze kist van Norwegian Airlines? Enig idee?
Image Hosted by ImageShack.us

No comments: