Thursday, November 11, 2004

Dit had zo'n leuke dag moeten zijn. Vanochtend ben ik mijn auto op gaan halen. Natuurlijk was ik blij en in een tophumeur! Mijn eerste echt nieuwe auto. Geweldig toch?
Waarom ben ik nu dan uit mijn hum? Nee, ik ben niet uit mijn hum.........ik ben boos. En niet zo'n beetje ook.
Een uurtje of wat geleden hoorde ik dat ik verplicht moet gaan melden in Rotterdam. Op de laatste vakbondsvergadering is er vóór gestemd.
Er is een willekeurige lijn getrokken. Mijn woonplaats valt er net in. De woonplaats die ik overig gekozen heb om dichtbij Schiphol te wonen. De woonplaats waar ik ondertussen een huis heb gekocht.
En ben ik nu in 20 minuten op Schiphol, in het vervolg mag ik een stuk langer gaan rijden en ook nog eens lekker lang in de file gaan staan.
Mijn lidmaatschap van de vakbond heb ik opgezegd. Er is geen enkel alternatief bedacht, er is niet over deze lijn gesproken.......of deze wel reeël is. Ik baal!

En nu ga ik in mijn nieuwe auto naar Schiphol. Ik moet een vlucht Barcelona doen. Waar haal ik in godsnaam nog de motivatie vandaan.

No comments: