Friday, November 05, 2004

DIT WORDT HEM

Image Hosted by ImageShack.us

Mijn nieuwe bolide. Ik ben apetrots. Mijn allereerste nieuwe auto. De verschepingsformulieren zitten er nog op. Nog een weekje ofzo.......en dan staat die echt voor mijn deur.

Image Hosted by ImageShack.us

Jammer dat hij in zo'n lelijke omgeving staat, dat doet hem geen recht. Of is een auto vrouwelijk? Volgens mannen wel, toch?
Mijn ouwe Fiat is op sterven na dood en ging van de week zoveel enge geluiden maken die zouden leiden tot dure reparaties dat haast geboden was.
Eergisteren dus nog even flink gaan onderhandelen met hulp van vriendje Gerben. We hebben ontzettend gelachen. De verkoper ook! Of zou hij net alsof gedaan hebben ("Wat een lieve kinderen")?
Gisteren ben ik hem dan gaan bestellen samen met mijn moeder en haar man. Nu wordt dus de nummerplaat aangevraagd en de auto rijklaar gemaakt. Ik kan niet wachten!
De Fiat is vanwege standaard veiligheidsvoorschriften maar bij de garage achtergelaten en een huurauto staat deze week tot mijn beschikking!
Ik neem hem (of haar?) vanavond mee naar een verjaardag in Dordrecht.

No comments: