Wednesday, November 17, 2004

Image Hosted by ImageShack.us

Via Rotterdam naar Kopenhagen met 77 passagiers heen en 84 passagiers terug. Uurtje vliegen heen, 1 uur 10 vliegen terug. Het soort publiek zou ik omschrijven als beschaafd en dat bedoel ik positief. Vrij relaxed dus allemaal.
Teruggekomen op Amsterdam zat er één andere crew die het al erg gezellig had en waar we ons nog eventjes bijgevoegd hadden.
Onder andere Loppies was van de partij. Zij "behoort" tot de uniformcommissie en heeft ons één van de nieuwe uniformonderdelen geshowed.
Gezien de sfeer in de crewroom had het nog erg laat kunnen worden maar ik besloot verstandig te zijn en na het drinken van mijn drankje in mijn nieuwe bolide richting huis te rijden.
Zo, nu nog even een uurtje fitnessen met A., zonnebankje en dan weer richting Almere om zus te helpen met decoratie van de zaak.
Morgen richting Breda om de nieuwe Xenos daar samen met mijn moeder leeg te halen. Twee verdiepingen schijnen ze daar te hebben. Ja, Hennie, je hoort het goed. Twee verdiepingen!!!!!! XENOS RULES!

No comments: