Friday, January 07, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

Morgenavond gaan we het proberen. Meekomen op de vlucht KL753 die om 23.25 vertrekt naar Bonaire en Quito.
Er zijn 9 overboekingen in de economy class, en dat is inclusief 7 ipb-ers. In de business class zijn nog zo'n 22 stoelen vrij.
Volgens een bevriende collega die ook op de grond voor KLM werkt zijn er altijd veel no-shows op deze vlucht en zijn deze cijfers heel hoopvol.
Dus ga ik er maar even vanuit dat we meekomen.
Op mijn bed ligt al het een en ander wat meemoet. Ik ben wanhopig op zoek naar mijn legergroene bikini. Ik heb nog wel een rolse en een zwarte maar ik wil het allerliefst die legergroene mee. Wat een drama weer............je durft het nog steeds niet echt goed te doen..............genieten..........het lijkt nog steeds een beetje aso na al die rampen.
Ik weet ook dat die mensen er echt niet beter van worden dus ik ga het wel doen, genieten.
Ik ga nu maar echt ff verder met mijn koffer inpakken en oh ja, moet nog even snel de batterijen van mijn camera opladen en daarna de oplader in de koffer doen. En oh ja, ook de oplader van de telefoon meenemen en mijn Samsonite inpakken als handbagage en mijn boek niet vergeten en, en, en, en...........

No comments: