Thursday, February 24, 2005

Ik ben niet op mijn best met vroege vluchten en met dat in gedachten besloot ik gisteravond heel wijs vroeg naar bed te gaan. Rond een uur of 8 naar bed en vermoedelijk rond half 9, 9 uur in slaap gevallen. Om 00.00 word ik wakker en hoop heel hard weer in slaap te vallen. No such luck! Als om 03.15 de wekker gaat ben ik nog steeds wakker.
Om 5.15 melden en om 5.30 in de taxi richting Rotterdam om vandaar uit een vluchtje Stansted te doen. In de vertrekhal zie ik tot mijn grote verbazing Gerben staan. Ik dacht dat hij morgen naar Londen zou gaan maar hij heeft zijn vertrek een dag vervroegd. Gezellig dus!
Het is koud met instappen. Ik sta bij de open deur en heb het idee dat mijn tenen er af gaan vriezen. Het is winter! Dat wordt dus de-icen.
We hebben maar 67 passagiers en een vliegtijd van 30 minuten. Voordat je het weet wordt de daling alweer ingezet en zit je weer op je crewseat voor de landing.
Op Londen Stansted Gerben uitgezwaaid en veel plezier in Londen toegewenst.

Image Hosted by ImageShack.us

Londen is niet veel warmer dan Rotterdam en zoals je ziet sneeuwt het ook hier een beetje. Weer gaan we de-icen.

Image Hosted by ImageShack.us

Wat een prijsvechters hier. Toevallig hoorde ik net nog op het journaal dat Ryan Air er een heel stel vliegtuigen bij gaat kopen.

Vanmiddag het gevecht tegen de slaap niet gewonnen en werd rond 18.30 weer wakker. De wekker die ik op 17.00 gezet had werkt zeker niet meer ;-).
Snel wat gekookt en nu is het weer tijd om te gaan slapen want morgenochtend gaat de wekker om 3.30 voor een Pisa.

No comments: