Monday, February 28, 2005

Niet helemaal fit, gezien de laatste twee ochtendvluchten en de minimale rust en het gebrek aan genoten nachtrust ging ik me in alle vroegte (03.30) melden voor een Las Palmas die zou eindigen in Maastricht.
Ik zag er gezien mijn lichamelijke conditie als een blok tegenop. En totdat de zon opkwam heb ik dan ook gevochten tegen de slaap.

Twee van de vier crewleden kwamen recht van de ini af en waren natuurlijk hartstikke blij dat ze samen op stop gingen. Lekker om weer eens met van die frisse enthousiastelingen te werken.

Aan het einde van de middag gingen we in Maastricht het hotel in. De cockpit nam een vlucht met de City Hopper naar huis. Onze werk- en rusttijdenregelingen komen niet overeen.

De twee nieuwelingen zagen het al helemaal voor zich. Lekker uit eten en dan eens flink stappen. Ik had graag mee gewild maar mijn lichaam werkte niet mee, die wilde alleen nog maar slapen. Rond half 9 's avonds werd ik wakker en heb ik lekker Japanse kipsate op mijn kamer laten komen. Heerlijk! Nog een beetje t.v. gekeken en weer eens ouderwets een gat in de nacht geslapen. Daar was ik aan toe.

De volgende dag gingen we aan het einde van de middag met de Cityhopper terug naar Schiphol.

Image Hosted by ImageShack.us

De drie feestvierders gefotografeerd bij gate 1 van de luchthaven Maastricht.

Image Hosted by ImageShack.us

Mychael kreeg stoel 11 f. Blijkbaar is ook bij de Cityhopper wel eens wat kapot. Ra,ra, wat ontbreekt hier?

Image Hosted by ImageShack.us

Een winters plaatje.

Image Hosted by ImageShack.us

No comments: