Thursday, March 31, 2005

De band is geplakt en mijn weg naar het strand kon vervolgd worden nadat ik eerst even langs Bonaire Superstore ben gereden. Heerlijk grote zaak met veel koopjes.
Ondertussen heb ik al twee keer geoefend maar het is nog niet zo makkelijk.
Gisteravond was de wekelijkse filmavond en hebben we Cellular gezien. Niet zo indrukwekkend als de film van vorige week, (The Notebook, een echte aanrader) maar wel leuk. Hoewel ik me wel heel de tijd afvroeg waarom die verdorie niet gewoon een ander politiebureau binnenging en het aan hun overliet maar ja............dan was er ook geen film geweest.
Na de film werd de bar druk bezocht en dat eindigde in een partijtje zwemmen met kleren aan, natte telefoons, sigaretten en aanstekers.
Zo, ga weer eens van het mooie weer hier genieten.
Ayoo

No comments: