Friday, March 04, 2005

Gisteren mocht ik het weer proberen. Vliegen naar Milaan. Dit keer wel daar geland.
's Ochtends was er ook al een vlucht naar Milaan uitgegaan en daarop zaten 50 van "mijn" passagiers van de dag ervoor.
Arme mensen. Ze zijn weer niet in Milaan geland maar moesten van wegen hevige sneeuwval op Milaan uitwijken naar Verona en werden van daar met een bus naar Milaan gebracht.
Ik had ook nog een paar oude bekenden aan boord die er vermoeid uitzagen. Gelukkig waren ze niet boos (meer?). En wij zijn gelukkig wel geland op Milaan.
Zelf was ik op één of andere manier moe en slaperig. Als purser zijnde ben je vaak wel de sfeermaker dus een slechte zaak maar gelukkig had ik een superprofessionele crew die vrolijk, fris en fruitig hun werk deden.
En nu ga ik er als een speer vandoor voor een taxiritje naar Rotterdam en vervolgens een Londen Stansted doen. Hoop ik!
Ik zie net dat het weer sneeuwt. Duimen jullie?

No comments: