Monday, March 14, 2005

Ik heb al weer een tijdje niks geschreven. Soms zijn je werktijden dusdanig dat je het bloggen gewoon even voor gezien houdt.
Na mijn leuke stopje Maastricht kwam ik om half 7 's ochtends een keertje thuis. Dan wil je alleen maar naar bed. En als je dan om half 3 's midddags wakker wordt moet je eigenlijk al weer gaan slapen omdat je de volgende ochtend een Arrecife hebt en om 04.50 moet melden. Slapen is dan een beetje moeilijk maar een paar uurtjes heb ik wel meegepikt.
Hieronder een fotoverslag van het stopje Maastricht waar we zwaar vertraagd aankwamen. Het vliegtuig waarmee de City Hopper ons in Maastricht zou afzetten had een technisch probleem. Het was dus wachten tot er een toestel binnen zou komen dat ons wel naar Maastricht kon brengen. Restaurant de Vier Azen maar afgebeld en vervolgens naar de Burger King.
Na aankomst op Maastricht zaten we al snel in de kroeg.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Na van Bommel en de Clinique haakte ik af. Samen met nog een collega.
Later hoorde ik dat er uiteindelijk 3 echte die hards zijn overgebleven die tot half 5 's ochtends Maastricht onveilig hebben gemaakt.
Aan het ontbijt trof ik alleen één van de co-piloten. We hebben de fiets gepakt en zijn naar het centrum van Maastricht gereden. Leuke winkeltjes kijken, kopje koffie, de Slegte bezocht en............Xenos afgestruind. Xenos rules!

Image Hosted by ImageShack.us

Terug zijn we over de nieuwe brug gegaan zodat we de oude (en veel mooiere) brug konden fotograferen.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

We beginnen een uurtje later dan gepland aan onze vlucht vanwege LIAC (late incoming air craft). De zon gaat al snel onder.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

De rest is bekend. Ik kwam om half 7 's ochtends thuis. Puf!

Vandaag dus een Arrecife gedaan maar daar morgen meer over!

No comments: