Thursday, March 17, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

Wat een heerlijk weer was het gisteren en wat een bizar weerbeeld heeft Nederland toch vaak. Van vorst naar heerlijk zonnig in een paar dagen tijd. Gek hoor.
's Ochtends een ticket gaan kopen voor Bonaire. Twee weken de hort op! Heerlijk!
Twee van mijn collega's zouden samen naar Suriname gaan maar Surinam Airways heeft een reisembargo (alleen voor IPB) tot ergens eind april. Viel mooi hun vakantie in het water.
Op de site van High Tree Travel zagen ze dat Eric zijn appartementen helemaal vol zaten en dus stuurden ze mij een mailtje of ik wat voor ze kon doen.
Nou ga ik op een slaapbankje in het huis en zij in "mijn" studiootje. Het zijn twee hele leuke meiden, dus vooruit maar weer. Waarschijnlijk blijven ze een weekje en kan ik de andere week gebruik maken van de studio.
En ach..........als ik maar op Bonaire ben. Ik zie mezelf alweer cruisen op mijn brommertje op weg naar Sorobon of Kralendijk. Heerlijk!

Image Hosted by ImageShack.us

Om terug te komen op het mooie weer van gisteren. Samen met een vriendin ben ik naar verschillende keukenzaken geweest omdat mijn inbouwkoelvriescombinatie (3x woordwaarde!) het begeven heeft.
Jeetje wat zijn die krengen duur.
Nadat ik haar afgezet heb ben ik mijn auto gaan wassen. Het was tenslotte echt autowasweer. Oh, wat blinkt die weer mooi! En wat ben ik er nog blij mee.

Vandaag stond ik tot 15.00 standby en ben niet opgeroepen. Mijn standby van morgen is vervroegd naar 2 tot 10 uur 's ochtends. Mijn favoriete standby dus ik klaag niet.
Het kan 2 kanten op. Je wordt opgeroepen en met je slaapdronken kop trek je je uniform aan en springt in de auto. Of je wordt 's ochtends glimlachend wakker, bedenkend dat je weer een werkdag achter de rug hebt.
Tot morgen!

No comments: