Wednesday, March 30, 2005

Zo, ben maar even een internetcafé ingedoken want ik kan bij Eric mijn commentjes niet lezen en ik was er erg nieuwsgierig naar.
Vannacht om 1 uur zijn we de meiden naar de luchthaven gaan brengen. Ze kregen gelijk een stoel dus dat liep gesmeerd.
En nu ben ik hier dus alleen. De appartementen wachten nog op hun nieuwe gasten, afwisseling van de wacht dus het is een beetje rustig.
Vanochtend mijn band laten plakken en heerlijk wezen shoppen in Bonaire superstore. Echt zo'n koopjeswinkel. Heb er nog slippers gekochten voor 10 nafjes (Nederlandse Antillen Florijnen).
Daarna doorgegaan naar Sorobon beach. Nog een nederlands meisje leren kennen dat hier is voor haar vriendin haar bruiloft en afgesproken dat we samen nog wat leuks gaan ondernemen.
En weer heb ik getracht te surfen. Het gaat wel iets beter geloof ik maar ik lig er nog erg veel naast. Kwestie van oefenen, denk ik.
Zo, dat was het weer zo'n beetje. Ayoo!

No comments: