Sunday, April 17, 2005

Image Hosted by ImageShack.us

2 uur 50, zondagochtend en ik loop naar mijn auto. Op straat fietsen (dronken)jongelui voor wie het nog steeds zaterdagavond is. In sommige huizen brandt nog licht, meestal op de 1e verdieping. Die mensen gaan zo slapen.
En ik? Ik ga werken. En ik realiseer me weer wat een raar leven we toch hebben.
Gelukkig doet het vroege tijdstip niks af aan mijn energie en met 183 passagiers gaan we vrolijk richting Kos.
Het is de eerste vlucht van dit seizoen. Slechts 4 passagiers terug. Zij zijn twee weken geleden met Olympic heengevlogen en hebben twee weken lang geklommen op één of ander klein grieks eilandje.
Het is 17 graden op Kos maar het voelt ontzettend koud aan. Je waait zowat uit je hempje. Brrrrrrrr.
Terug op Nederlandse bodem worden we verrast door heel erg lekker weer.
Snel naar huis voor een kopje thee en een kop groentesoep, in de tuinstoel, genietend van het zonnetje.
Hé lekker, voor het eerst zit ik buiten dit jaar. Ik hoop op een lange warme zomer.
Nog even wat gras tussen de tegels uit zitten pulken met zo'n haak. Het ding brak ook nog. Nou ja, het oerwoud achter mijn schutting is weer verdwenen. De buren kunnen tevreden zijn.

Ik krijg een sms-je van Hennie uit Bali. Wanneer ik nou eens antwoord. Ik antwoord dat dit het eerste sms-je is dat ik ontvang en we kleppen even gezellig via sms.
Ze zit met L. in Kory in Kuta. Daar heb ik nog met Louis gegeten. Erg lekker! Mmmmmmmmm..........ik krijg honger.
Donderdag komen ze thuis. Kan ik tenminste weer gezellig koffie drinken met Hennie.

No comments: