Saturday, April 16, 2005

Conditie. Ik snap er niks van. Ik ging vanochtend met frisse tegenzin naar de sportschool. Zodra ik het cardiogedeelte binnenkwam kreeg ik het al warm. Alleen de gedachte aan sporten alleen al. Ik vroeg me werkelijk af wat ik hier deed.
Na 10 minuten op de hometrainer zweette ik me al helemaal de tandjes. Oh, dit is lijden zeg.
Toch maar doorgegaan naar de step en ineens kreeg ik me daar een energie. Als een gek ging ik tekeer. Lekker door naar de crosstrainer en op de loopband mijn eigen record met een minuut verbeterd! Het is niet veel maar toch.
Nog even een circuitje krachttraining erachteraan en dan vind ik het mooi. Bovendien gaat de sportschool zo dicht.

Wel raar hoor, er zijn dagen dat ik met onwijs veel zin en inzet ga en dan bak ik er niks van en ligt mijn tong al op mijn schoenen als ik 1 minuut heb gelopen. Ik snap werkelijk niet hoe dat kan.

Nou ja, morgenochtend begin ik om 03.50 en moet dus 01.50 op. Dat zijn toch geen tijden meer. Vroeg beginnen okay maar zo heeft het bijna geen zin meer om naar bed te gaan.
Ach, misschien valt ook dit weer mee. Je weet het maar nooit.

No comments: