Wednesday, July 20, 2005


Soms denk ik ineens weer aan die mevrouw die helemaal alleen op rij 1 zat en een rode wijn bij mij bestelde. Ze ging voor het eerst alleen naar haar zoon in Italië. De avond ervoor had ze nog het graf van haar man bezocht en hem beloofd net als altijd rode wijn te bestellen. Alleen dit keer maar eentje in plaats van twee. Ze had het moeilijk, dat was duidelijk maar ze was ook vastbesloten nog wat te maken van haar leven. Deze dame heeft grote indruk op me gemaakt.
Zo heb ik nog legio verhalen. "Elke passagier heeft een verhaal." Hoe vaak heb ik dat niet gezegd? En hoe vaak heb ik niet gezegd: "Daar moeten ze nou eens een t.v. programma over maken".
Dat programma is er nu met Hello Goodbye. Elke maandagavond om half elf.
Presentator Joris Linssen, je weet wel, die van Taxi, zorgt ervoor dat het een smaakvol programma blijft en geen goedkope tearjerker wordt. Kijken dus!

No comments: