Wednesday, August 10, 2005

Even denken hoor, waar was ik gisteren ook alweer? Oh ja, ik ging naar Monastir. Rustige vlucht. Als je zo vroeg begint willen mensen slapen en vinden jou en je karretje absoluut niet interresant. Hoogstens een half uur duurt je service dan. En dan moet je toch maar weer je tijd verder door zien te komen. Een beetje de cockpit gaan vervelen, die ene wakkere passagier is de pisang voor een praatje en gevonden tijdschriften helpen ook maar van te lang lezen wordt je slaperig.
Mijn collega voor vroeg gisteren of ik altijd zo hyper was. Ha,ha, had ze me de dag ervoor mee moeten maken.
Maar soms snap ik ook niet helemaal hoe dat lijf van mij reageert. Hoe moe ik eergisteren ook was, gisteren was dat weer helemaal over en ik ben zelfs na de vlucht nog gaan sporten en dat ging me beter af dan ik verwachtte.
Nu zegt mijn lichaam dat ik vandaag maar eens lekker rustig aan moet doen en dat doe ik dan ook maar.

No comments: