Thursday, August 25, 2005

Ik ben vandaag goed onder handen genomen door de fysiotherapeute. Dat ze kundig is blijkt wel uit het feit dat ze mijn pijnlijke spier goed weet te vinden. Ze kan zelfs pijn in mijn nek veroorzaken door naast mijn schouderblad te masseren. De laatste 2 dagen is het al een stuk beter gegaan dus ik laat het me allemaal maar welgevallen. Ik kom er tenslotte om te genezen.
Braaf heb ik vandaag ook de voorgeschreven oefeningen gedaan en ben daarna mijn eigen dingetjes gaan doen.

Image Hosted by ImageShack.us

Op de loopband heb ik haar advies in de wind gegooid en heb 25 minuten gelopen! 25 minuten! Yes! Ik moet wel zeggen dat ik de laatste 5 minuten mijn snelheid van 7.5 kilometer per uur heb teruggebracht naar 6,6 kilometer per uur maar toch ben ik trots op het resultaat. Zomaar 5 minuten toegevoegd aan mijn laatste persoonlijk record. Een marathon zit er voorlopig nog niet in maar ben toch best een beetje trots op mezelf.

No comments: