Thursday, August 18, 2005


Vandaag naar de fysio geweest. Ik hoopte eigenlijk op een ontspannende massage maar er moest eerst een heel vraaggesprek afgewerkt worden.
Daarna werd na veel getrek en geduw aan mijn hoofd, schouders en armen vastgesteld dat het om een spier gaat die van mijn nek tot mijn schouder loopt.
Ik mocht vandaag niet sporten op de steps maar wel de fiets, de cross-trainer en de loopband. Het krachttrainingstraatje moest ik ook maar even overslaan. Dat ga ik volgende week samen met de therapeute doen en dan krijg ik te horen wat ik wel en wat ik niet mag doen.
Mijn persoonlijke record op de loopband is weer met een minuut verbeterd! Damn, I'm good. Moet wel zeggen dat ik toch stiekem bang ben dat het mijn rug geen goed doet maar volgens de fysiotherapeute kan het geen kwaad.
Vannacht om 2 uur gaat mijn standby in dus ik ga zo maar eens naar bed in de hoop dat ik vroeg in bestemming dromenland arriveer.

No comments: