Monday, September 12, 2005

Ik zit nu standby te zitten tot vanavond 6 uur.
Net nog even gebeld of ik morgen een vrije dag op kan nemen om naar de fysiotherapeut te gaan. Morgen sta ik namelijk ook standby.
Ik stond morgen echter al op een vlucht ingedeeld. Ik kon wel mijn snipperdag opnemen maar die heb ik nodig voor zondag a.s. Dan ga ik namelijk een Reiki I cursus volgen.
Ik ben dus bang dat ik deze week de fysio over moet slaan. Als ik niet opgeroepen word ga ik maar snel naar de sportschool om mijn oefeningen te doen, wie weet helpt dat.
De vlucht voor morgen is wel een leuke. Ik ga AZ '67 naar KUF brengen. Dat ligt ergens in de Oekraïne volgens crewcoördinatie.
Wacht..........even opzoeken hoor..........
Oh, het vliegveld heet Samara, dat verklaart gelijk de code KUF ;-), en ligt in de Rusland.

Ik heb helemaal geen verstand van voetbal dus misschien zeg ik nu iets heel doms maar AZ staat toch niet zo hoog in de ladder?
Maar goed, zo als ik al zei; ik heb er geen verstand van.
Ik ken Ajax en Feyenoord en daar houdt het wel zo'n beetje mee op. Oh ja, F.C. Den Haag, heb ik ook wel eens van gehoord.
Stiekem wil ik altijd wel dat Feyenoord wint maar dat heeft toch nog een beetje met mijn Rotterdamse achtergrond te maken plus het feit dat ik nogal eens met stiefpappa meeging naar Varkenoord waar hij jeugdleider was samen met de vader van Wijnstekers, ondertussen natuurlijk ook iemand uit een ver grijs verleden, die Bennie, maar toenderijd een topper.
En dat weet ik natuurlijk ook alleen maar via de Varkenoordconnectie.
Gelukkig heb ik wel verstand van cabinezaken en zie ik er naar uit om weer eens een ouderwets goeie service te mogen verlenen.

Toch voor de zekerheid maar even naar de website van AZ gegaan. Kom ik nog een klein beetje beslagen ten ijs.
Ik weet nu in ieder geval dat ze uit Alkmaar komen, de sportiefste ploeg van het seizoen 2003/2004 zijn en dat ze morgen om 10.00 uur trainen (voor de vlucht nog? over sportief gesproken) en woensdag staat er inderdaad Rusland op de agenda.

No comments: