Thursday, September 22, 2005


Ruim voor openingstijd kwamen Suzan en ik al aan en reden we een zo goed als lege parkeerplaats op. Op 3 auto's na stonden we vooraan. Eerst maar aan de koffie en wachten op Gerben en Stefan.
Image Hosted by ImageShack.us
Monique was verkeerd gereden dus gingen we alvast met zijn vieren naar de Fata Morgana. Wat een boel buggy's zeg!
Image Hosted by ImageShack.us
Ik ben toch niet in Casablanca verzeild geraakt?
Image Hosted by ImageShack.us
Oh shit, dat is waar, moet binnenkort mijn verstandskies laten trekken.
Image Hosted by ImageShack.us
Tovenaar ofzo.
Image Hosted by ImageShack.us
Monique was er nog steeds niet dus ook maar ff in de wildwaterbaan. Hoewel? Kalmwaterbaan had ik een betere naam gevonden.
Desondanks wel natte billen!
Image Hosted by ImageShack.us
Monique arriveerde dus weer aan de koffie. Met een moorkop!
Daarna naar de python. De karretjes gingen gewoon vooruit.
Image Hosted by ImageShack.us
Rechts: Gerben, Links: Lisette.
Op dit stuk zit ik altijd helemaal naar voren gebogen. Ik heb dan kriebels in mijn maag van de val. Pas als ik in de looping ga is dat over.
Foto's gemaakt door Mo die niet mee durfde.
Image Hosted by ImageShack.us
Ik heb haar daarna wel meegetrokken de Pegasus in. Dat is een kinderachtbaantje dus dat moest ze maar durven. En inderdaad, ze vond het allemaal niet zo eng, zelfs wel leuk!
Image Hosted by ImageShack.us
In de boot durf ik ook niet. Stefan wel, maar dan wel in het midden.
Image Hosted by ImageShack.us
Suzan gaat gewoon bovenin.
Image Hosted by ImageShack.us
Ze verveelt zich nog net niet en trekt gekke bekken naar de camera. R.E.S.P.E.C.T.
Daarna lekker wat eten. Patat met een hamburger. Ik heb al twee dagen als een gek gesport hiervoor en ik ga vandaag genieten. "Ik ga helemaal los" roep ik voordat ik me op de patat stort.
Image Hosted by ImageShack.us
Carnaval Festival. Beetje saai maar Mo wilde er graag in en had net buiten in haar eentje staan wachten toen wij in de Vogelrock zaten dus ach...........
Image Hosted by ImageShack.us
Worden we ook nog stilgezet. Er waren veel gehandicapten en regelmatig werd de boel stilgezet zodat deze in de wagentjes gezet konden worden.
Image Hosted by ImageShack.us
Op weg naar Villa Volta komen we een depot tegen. Een soort museumpje. Even snel naar binnen.
Image Hosted by ImageShack.us
Leuk!
Image Hosted by ImageShack.us
Mooi!
Image Hosted by ImageShack.us
Mo in een oud decor.
Image Hosted by ImageShack.us
Land van Laaf
Image Hosted by ImageShack.us
Lopen op water.
Image Hosted by ImageShack.us
Na de droomvlucht bezoeken we ook nog het sprookjesbos met zijn trollenkoning.
Image Hosted by ImageShack.us
De rode schoentjes. Heerlijke kitschfoto.
Image Hosted by ImageShack.us
Nieuw was Raponsel.
Image Hosted by ImageShack.us
De heks.
Image Hosted by ImageShack.us
Geen idee wat die draak hier doet. Ken geen sprookje met een draak.
Image Hosted by ImageShack.us
De dag loopt ten einde. We gaan nog een keer naar de Vogelrock en krijgen Mo zover dat ze ook meegaat.
Haar commentaar na de rit: "Zo moet de hel zijn." Ik denk niet dat ze het echt leuk vond.
Image Hosted by ImageShack.us
De dag afgesloten in de Efteldingenwinkel.
Daarna zijn we nog wat gaan eten met zijn allen. Voor de zekerheid heb ik me vandaag maar weer een slag in de rondte gesport. Ongeveer een uur cardio gedaan. Een half uur gerend! Dat was wel een klein gevechtje voor me maar het is me gelukt dus ben erg voldaan.

No comments: